Переяслав Перейти на сайт

Як справити на людину приємне враження: шість корисних порад

Перше враження складається вже протягом перших семи секунд, коли ви бачитеся з людиною. Тому важливо спілкуватись максимально відкрито та щиро.

Детальніше про те, як справити приємне враження на співрозмовника, розповість Інформатор.

Говоріть красиво. Якщо ви хочете справити гарне враження, то повинні звернути увагу на свій голос, адже недарма його називають другою особою. Іноді голос настільки точно передає характер людини, що нам його навіть не обов’язково бачити. Наприклад, ми розмовляємо телефоном з незнайомою людиною і чуємо в її голосі верескливі нотки. У нашому уявленні виникає образ неврівноваженої істеричної людини. Якщо мова нашого співрозмовника занадто швидка і плутана, то, швидше за все, ми маємо справу з невпевненою у собі людиною, яка надто поспішає висловити свою думку, побоюючись, що її переб’ють або перестануть слухати. Власником дзвінкого голосу зазвичай є людина життєрадісна та позитивна.

Природність. Поводитися природньо – означає показати співрозмовникові образ, відповідний тому, ким ви є насправді. Тобто, якщо ви злегка неорганізована людина, не намагайтеся створити враження акуратиста. А ось, що ви справді можете зробити, – це показати, що працюєте над собою, щоб позбавитися цього недоліку.

Зоровий контакт. Сприятливе враження справляє відкритий до себе погляд. Тому, вступаючи в розмову, важливо встановити і підтримувати зоровий або візуальний контакт зі співрозмовником. Таким чином ми висловимо свій інтерес до нього і до того, що він говорить, покажемо свою симпатію і бажання продовжити спілкування.

Усміхайтеся. Усмішка – найкращий спосіб привернути до себе і показати свою доброзичливість. Усміхаючись, ви демонструєте іншій людині, що не відчуваєте ніякого негативу і у вас немає поганих думок. Доброзичливі люди завжди здаються набагато приємнішими і легшими в спілкуванні.

Дайте співрозмовнику висловитися першим. Уміння слухати — досить рідкісний дар, тому і цінний. Людей, які нас слухають, не перебиваючи або не думаючи про щось своє, не так уже й багато. Тому ми не забуваємо про того, хто виявляє до нас увагу, надаючи право першого слова.

Проявляйте почуття гумору. Всі ми почуваємося добре і спокійно в компанії веселих і позитивних людей. Доречні жарти час від часу знімають стрес і напруження. Однак гумору має бути в міру, а самі жарти не повинні звучати як глузування.