Паспорт громадянина України – це важливий документ, жити без якого не можна. Тож як його відновити та куди звернутись у разі втрати?
Паспорт громадянина України – це документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство. Про його втрату необхідно негайно повідомити у найближчий підрозділ міграційної служби, а в разі викрадення – також у органи національної поліції. А як його відновити, Інформатору розповіли у Переяславському відділі Центрального міжрегіонального управління Державної міграційної служби у м. Києві та Київській області.
Для відновлення паспорта громадянина України у відділенні Міграційної служби необхідно надати такі документи:
- Заяву про втрату паспорта встановленого зразка.
- Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань у випадку, якщо ваш паспорт вкрали. Витяг є свідченням відкриття кримінальної справи.
- Документ, що підтверджує сплату адміністративного збору, або оригінал документа про звільнення від його сплати.
- Довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків.
- Довідку органу реєстрації про місце проживання.
- Документ про сімейний стан: свідоцтво про одруження або розлучення (за наявності).
- Для внутрішньо переміщених осіб – довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
Вартість адміністративного збору у разі оформлення паспорта громадянина України у формі картки протягом 20 робочих днів становить 372 грн, а за 10 робочих днів – 498 грн.
У разі обміну втраченого чи пошкодженого паспорта додатково сплачується державне мито – 34 грн. На період воєнного стану можливі затримки з оформлення паспортних документів.
Записатися до електронної черги можливо тут.
А як, не виходячи з дому, перевірити чи готові документи, дізнавайтесь тут.