У відділеннях “Укрпошти” з’явилися “Експрес-вікна”. Що це та для чого?
Із 8 вересня “Укрпошта” у своїх міських відділеннях запровадила пілотний проєкт “Експрес-вікно”. Він призначений для прискорення обслуговування отримувачів посилок та листів. Про це повідомили на сайті “Укрпошти”, передає Інформатор.
Відтепер у межах пілотного проєкту “Експрес-вікно” понад 1500 міських відділень “Укрпошти” матимуть щонайменше два вікна:
- універсальне – для повного набору послуг (від виплати пенсій та приймання платежів до листування юридичних осіб);
- експрес – лише для відправлення й отримання посилок, отримання листів (до 5 штук) та післяплати. У цьому вікні також можна буде поповнити мобільний телефон або картку Монобанку.
Як відомо Інформатору, принаймні у центральному відділенні у Переяславі, що на вулиці Богдана Хмельницького, 49, така послуга також доступна. Чи є у інших відділеннях, наразі невідомо.
“У межах боротьби з чергами ми створили “Експрес-вікно”. Воно буде позначене чорно-жовтим кольором. У ньому можна буде швидко отримати чи надіслати посилку, одержати лист, отримати післяплату”, – повідомив генеральний директор “Укрпошти” Ігор Смілянський.
За словами Смілянського, впровадження нової системи керування посилками її отримання займатиме 30-45 секунд. Також відтепер компанія надаватиме пакети для відправлення посилок безкоштовно в усіх відділеннях “Укрпошти”.
Нагадаємо, що 8 вересня росіяни атакували об’єкт критичної інфраструктури на Київщині. Деталі – тут.
Підтримайте Інформатор на Patreon та отримуйте значно більше ексклюзивного контенту. Оперативно читати наші новини ви зможете, якщо підпишитесь на канали в Telegram або Viber.