Київська облдержадміністрація розробляє бренд області. У кожного є можливість долучитися до ініціативної групи.
Наразі над розробкою бренду працюють Агенція Туристичних Ініціатив і White Studio Design. Ініціативна група, яка розроблятиме бренд, складатиметься з представників сфери туризму, інвесторів, потенційних туристів та жителів області. Створення унікального бренду, айдентики та брендбуку Київського регіону сприятиме активній реалізації туристичного потенціалу. Серед ключового – формування репутації та позитивного іміджу, зростання туристичної та інвестиційної привабливості громад, а також зростання внутрішнього та зовнішнього ринків туризму. Про це повідомляє Інформатор, посилаючись на Facebook-сторінку Київської обласної державної адміністрації.
– У сучасному суспільстві бренд потрібен кожному місту й області, які стрімко розвиваються і зацікавлені в розвитку туристичної індустрії та економічної сфери. Київщина прогресує. І ми не просто усвідомлюємо свої переваги, ми маємо на меті їх гідно презентувати. Саме тому в нас стартувала робота над створенням бренду. Це допоможе нам у якісній промоції нашого регіону в уже найближчій перспективі, – говорить голова КОДА Василь Володін.
Якщо бажаєте долучитися до розробки бренду Київської області, надсилайте свої пропозиції та мотиваційний лист на електронну адресу управління туризму облдержадміністрації — tourism.gov.ua@gmail.com.
А ми нагадуємо, що в Переяславі скасували локдаун, відсвяткували Великдень та визначили фіналісток конкурсу краси. Травневий святковий тиждень все-таки був багатим на події. Відеопідсумок можна побачити тут.
Юлія Кравченко