Безлад на робочому столі дуже часто не дає змоги сконцентруватись на самій праці та певних завданнях. Але якщо дотримуватись правил, то цього можна уникати.
Детальніше про те, як зберігати порядок на робочому місці, розповість Інформатор.
Не зберігайте зайву канцелярію. Ми легко накопичуємо начебто корисне канцелярське приладдя на робочому столі, але задумайтесь, чи часто ви користуєтесь лінійкою, калькулятором або затискачами для паперу та всіма вашими блокнотами. Зберігайте лише ті речі, які вам справді потрібні.
Закінчивши роботу, наведіть порядок на столі. Прийти наступного дня до чистого столу – хороший старт для продуктивної роботи. Якщо потрібно, ставте собі відповідне нагадування.
Сфотографуйте робочий простір перед і після прибирання. Якщо вам важко взятися за прибирання удома чи на роботі, зробіть кілька фотографій “до”: це допоможе вам по-новому побачити знайомий простір і вирішити, які речі варто залишити, а яких — позбутися. Сфотографуйте робоче місце й після прибирання: результат ваших старань зазвичай дуже надихає і доводить, що час було витрачено не дарма.
Будьте обережні з безкоштовними сувенірами. На конференціях ми отримуємо не лише корисні знання і нові знайомства, а ще й чашки, футболки, блокноти та ручки. Іноді цими речима потім справді користуються, але частіше вони перетворюються на мотлох. Є рішення — не брати такі презенти взагалі. Бо безневинна на перший погляд дрібниця в підсумку може забрати у вас багато місця.
Дотримуйтеся “правила однієї хвилини”. Виконуйте завдання, на які піде менше хвилини: прочитайте листа й дайте на нього відповідь, покладіть документ у папку, викиньте ручку, що не пише. Оскільки для виконання таких завдань необхідно справді мало часу, дотримуватися цього правила зовсім не важко.
Поставте сміттєву урну неподалік. Навіть якщо вона за кілька кроків від столу, багато хто схильний лінуватися і залишати сміття на столі. Зробіть так, щоб до неї можна було швидко дістатися.
Оксана Симоненко