ВЛАДА

Брат проти сестри: як “ProSlav” вигравав тендер на висвітлення діяльності міськради Переяслава

Інтернет-канал “ProSlav” традиційно висвітлюватиме діяльність міськради Переяслава. У тендері змагалися брат та сестра.

759 тисяч 395 гривень передбачили у бюджеті Переяслава на 2022 рік на висвітлення діяльності міської ради та її виконавчих органів у друкованих та телевізійних засобах масової інформації. 348 тисяч із них отримає інтернет-канал “ProSlav” (ТОВ “Медіа контент груп”). Він переміг у відповідному тендері. Оскаржити рішення можна до 21 лютого. Однак сама процедура здається дещо неоднозначною. Інформатор спробував розібратися детальніше.

Тендер “Послуги інформаційних агентств з підготовки, збирання та розповсюдження інформаційних матеріалів про діяльність виконавчого комітету Переяславської міської ради в мережі інтернет” оголосили 24 січня. Аукціон відбувся 9 лютого. У ньому взяли участь два претенденти: ТОВ “Медіа контент груп” (керівник Чемерис Олег В’ячеславович) та ФОП “Біленко Тетяна Вячеславівна”. Виконавчий комітет очікував витратити щонайбільше 348 тисяч 483 гривні. Своїми початковими заявками Біленко знизила ціну до 348 тисяч 400 гривень, а “Медіа контент груп” – до 348 тисяч. Ні у першому раунді, ні в другому, ні у третьому ніхто не змінив своїх пропозицій. Хоча, здавалося б, 400 гривень – це не велика сума, щоб Біленко спробувала поборотися.

Для того, щоб торги відбулися, необхідно було щонайменше два претенденти. Як стало відомо Інформатору, Тетяна Біленко – це рідна сестра Олега Чемериса, підприємство якого виграло в неї у тендері. Основний вид діяльності її ФОП – діяльність ресторанів, надання послуг мобільного харчування.

Що має виконувати підприємство, яке висвітлює діяльність міськради:

  • проводити прямі ефіри прес-конференцій, брифінгів, “круглих столів”, публічних презентацій, звітів, обговорень, дискусій, воркшопів на хостингових майданчиках YouTube та/або Facebook (чотири рази протягом року);
  • створювати інформаційний відеоконтент (300 хвилин);
  • проводити фотозйомку подій за участю представників міської ради (20 репортажів);
  • аеро фото/відеозйомка міста та подій (10 репортажів)
  • висвітлювати діяльність у текстових новинах на сайті ІА та у соціальних мережах (Facebook, Instagram) (30 публікацій).

При цьому цікаво, що журналісти повинні мати змогу прибувати на зйомки в будь-який часу доби протягом 30 хвилин.

Нагадаємо, що на останній черговій сесії міськради прийняли новий порядок акредитації журналістів. У ньому спершу був щонайменше один недоречний пункт.

Віталій Усик

На фото: Олег Чемерис та міський голова Вячеслав Саулко

Нагору