Понад 153 тисячі дзвінків за минулий тиждень надійшло до швидкої допомоги. Четверта частина потребувала лише телефонної консультації.
У Міністерстві охорони здоров’я скаржаться на багаторазові виклики “швидкої”, коли пацієнти потребували лише телефонної консультації. “Лише за минулий тиждень до “швидкої” зателефонували 153 717 разів. 26% дзвінків потребували лише телефонної консультації. Ще 7% були помилковими. Загалом бригади виїхали на виклик у 47% випадків”, – зазначили в МОЗ. Про це повідомляє Інформатор, посилаючись на пресслужбу Міністерства охорони здоров’я.
Коли пацієнтові все ж таки варто телефонувати на номер “103”:
- Проблеми з диханням ( ускладнене, задишка)
- Ознаки масової кровотечі
- Біль, відчуття стиснення у грудній клітині
- Втрата свідомості або її сплутаність
- Інші стани, які загрожують його життю та здоров`ю
- Ознаки інсульту та інфаркту
У МОЗ пояснили: якщо під час телефонної розмови диспетчер виявить реальні підстави для виїзду “швидкої”, то невідкладно направить бригаду до пацієнта. Якщо ж таких підстав немає, то буде надана консультація по телефону. Також пацієнта можуть скерувати до сімейного лікаря, якщо його стан не є невідкладним, але потребує огляду чи обстеження у лікаря.
Нагадуємо, що Центр соцпослуг та соцінтеграції Переяслава отримав допомогу на майже 300 тисяч гривень. Детальніше за посиланням.