ВЛАДА

Чому в Переяславі проблеми з електроенергією: на сесії звітувався представник ДТЕК

Роботу ДТЕК у Переяславській громаді депутати визнали незадовільною. Як діятимуть далі?

18 листопада на черговому засіданні сесії міської ради заслухали звіт про роботу за десять місяців на території Переяславської громади ПрАТ “ДТЕК Київські регіональні електромережі”. Депутати взяли звіт до відома, визнали роботу незадовільною та прийняли рішення звернутися до Бориспільської районної ради, обласної ради, Кабінету Міністрів, Офісу Президента, щоб повідомити їм про стан електромереж у Переяславській громаді. Про це повідомляє Інформатор.

Керівник якості оптичної енергії ДТЕК Київські регіональні електромережі Сергій Герасименко розповів таке:

– Цього року до нас надійшло 9 звернень у місті та 7 у районі. Всі обробляються, деякі вже оброблені. За ці десять місяців середня тривалість відключень, порівняно з трьома попередніми роками, зменшилася на 20 хвилин. Зараз вона становить 300 хвилин. Показники можуть різнитися, бо одних споживачів взагалі не відключають, інших відключають, а середню статистику беремо зі всіх. Кількість відключень у районі за цей рік – 340. Основні причини відключень – розчистка траси. Лінії проходять лісовими масивами, але це також відповідальність територіальних громад. За десять місяців ми розчистили 240 кілометрів траси на Переяславщині.

Однак, де проводили чистку траси на території Переяславської громади, доповідач відповісти не зміг. Власне, і міський голова, і депутати зауважили, що звіт вимагали щодо нашої громади, а не всього району. А згодом помітили, що Герасименко взагалі не обізнаний у проблемах нашого міста та найближчих сіл. Скарги обранців тривали близько години. Кожну представник ДТЕК брав до уваги та обіцяв вирішити.

На чому акцентували увагу:

  • неможливість додзвонитися на гарячу лінію ДТЕК;
  • перепади напруги, через які “горить” техніка;
  • тривалі відключення;
  • відсутність модернізації мереж;
  • малі податки до громади, бо більшість опор не оформлені офіційно.

Сергій Герасименко відповів, що зв’язатися із ДТЕК простіше у режимі онлайн: через Viber, Facebook чи програму Онлайн-мережі. Депутати апелювали, що далеко не всі жителі громади мають сучасні гаджети і вміють користуватися цими додатками. На запитання, хто має відшкодовувати збитки, коли через перепади напруги псується техніка, представник ДТЕК так нічого й не відповів.

Підбив підсумки розгляду цього питання міський голова Вячеслав Саулко:

– Монополія подачі електроенергії ДТЕК непідконтрольна нам. Я приходжу зранку на роботу, а мені говорять, що в місті 48 проблемних точок. А я, міський голова, не маю куди звернутися. Сам набираю у їхній так званий кол-центр, пів години займаюся роботою і слухаю їхню музику, а потім говорять, що лінія зайнята. Немає кому сказати, що через стихійне лихо у нас два дні немає світла в мікрорайоні, що мені телефонує мама двох малих дітей і плаче, бо вона ціле літо щось консервувала для малечі, а за два дні все пропало, бо надворі температура 30 градусів.

За минулий рік ДТЕК заплатило Переяславській громаді 9 з половиною тисячі гривень податків. Ви лише вдумайтеся! Майже жодна опора не оформлена. Дерева порізали, покидали, бо це ж не ваша проблема! Чому підприємці платять по 8 відстотків податків, а ДТЕК пише: “Ми будемо платити три й ніяких договорів не підписуватимемо”. Ви й так нічого не платите! Жодних цифр ми сьогодні не почули, конкретної відповіді на жодне запитання не почули.

Нагадаємо, що на цьому ж сесійному засіданні прийняли рішення провести громадські слухання щодо доцільності розміщення монуманта “возз’єднання” на центральній площі Переяслава. Буде це, коли Переяслав вийде із “червоної” зони епідемнебезпеки.

Віталій Усик

Фото із сайту міськради

Нагору