ЖИТТЯ

“Залишилися тільки цукерки”: жителька Переяслава поскаржилася на роботу “Нової пошти”

У переяславки стався неприємний досвід з відправленням посилки. Вона звернулася до поліції.

До Інформатора звернулась жителька Переяслава Ірина Черняк, яка втрапила у неприємну ситуацію. Сказала, що 14 лютого відправила “Новою поштою” подарункову посилку із коробкою цукерок та грошовим сертифікатом на суму дві тисячі гривень, однак, за її словами, не все надійшло до отримувача.

– Я відправляла посилку в місто Київ через друге відділення переяславської “Нової пошти”. Як зазвичай, працівники “Нової пошти” прийняли товар, вони чітко бачили, що буде в посилці. Там була коробка цукерок та грошовий сертифікат мережі магазинів Brocard на дві тисячі гривень. Коли посилка дійшла до отримувача, то з відправленого залишилась лише коробка цукерок. Коли я звернулась до керівника відділення, він, покриваючи дії своїх працівників, запевняв, що такого не могло трапитись, – розповіла Ірина Черняк.

Керівник відділу “Нової пошти” №2 Віталій Кобзєв прокоментував Інформатору цю ситуацію так:

– Ми передивились відео з камер спостереження, де видно, як вантаж відправлявся. Це був білий пакет, у якому, як стверджувала жінка, крім цукерок, була картка Brocard, але її ніхто не бачив. При відправленні вона не казала, що там є ще ця карточка. Упаковували його в картонну коробку і дали на відправлення. Отримувачка розпаковувала посилку вже не у відділенні “Нової пошти”, а за межами, тому побачити, що там прийшло, вже не можна було. Взагалі у нас вантаж не зникає, адже скрізь встановлені камери і за всім можна простежити.

Далі із ситуацією розбиратимуться поліціянти. 17 лютого Ірина Черняк написала відповідну заяву до відділу поліції №1 (м. Переяслав) Бориспільського РУП. На її розгляд піде до 25 днів.

Нагадаємо, що 20 лютого у Переяславі протягом ночі обікрали підвальне приміщення. Деталі дізнавайтесь тут.

Оксана Симоненко

Нагору