Українці обрали поштову марку до Дня захисту дітей. Перше місце посіла “Найзаповітніша мрія”.
Понад 457 тисяч українців взяли участь в опитуванні щодо ескізу нової марки “Укрпошти”, присвяченої Дню захисту дітей, в застосунку “Дія”, ще 11 тисяч 450 людей проголосували на сторінках “Укрпошти” та Ігоря Смілянського в соцмережах. Найбільше голосів отримала робота “Найзаповітніша мрія”. Про це повідомила пресслужба Міністерства цифрової трансформації, передає Інформатор.
У “Дії” поділилися результатами голосування:
- Найзаповітніша мрія – 218 969 голосів
- Все буде Україна – 56 505 голосів
- Жовто-блакитні мрії – 49 404 голосів
- Щастя – це бути вдома – 48 988 голосів
- Голуб миру – 43 012 голосів
- По дорозі в майбутнє – 34 750 голосів
- Планета Україна – 17 177 голосів
“Враховуючи тисячі коментарів, які підтримали інших наших учасників (а нагадую, тут всі художники – це діти), окрім роботи-переможця, у поштовому випуску “Діти Перемоги малюють Україну майбутнього” ми додатково надрукуємо найбільш рейтингові дитячі роботи фінального голосування”, – написав генеральний директор “Укрпошти” Ігор Смілянський.
У Мінцифрі розповіли, що поштовий блок “Діти перемоги малюють Україну майбутнього” буде в продажу вже 1 червня.
Нагадаємо, що у Переяславі під час війни повноцінно працює музей “Заповіту” Тараса Шевченка. Чим він живе зараз, дізнавайтесь у відеосюжеті.
Підтримайте Інформатор на Patreon та отримуйте значно більше ексклюзивного контенту. Оперативно читати наші новини ви зможете, якщо підпишитесь на канали в Telegram або Viber.