У Переяславі Наталія Шульга вже вдруге провела лекцію-тренінг. Цього разу говорили про соціальні мережі.
9 вересня у Центрі культури і мистецтв Переяслава волонтерка молодіжного центру Наталія Шульга провела другу частину лекції-тренінгу про блогінг, цього разу тема була такою – “Сторінками соціальних мереж”. Розповіла про різні фішки та тренди, поділилася ефективними порадами щодо розвитку власного блогу. Журналістка Інформатора взяла участь у цьому дійстві як слухачка.
На початку лекції поговорили про соціальні мережі загалом. Що це, для чого вони створені та як ними користуватись. Детальніше зосередились на платформі Instagram:
– Багато хто не знає, як вести Іnstagram, щоб він розвивався і приносив дохід. Але у кожного є шанс знайти свою аудиторію. В Instagram стають популярними і школярки з невеликих міст, і великі бренди з цікавим контентом. Розберімось, як придумати концепцію, які робити фотографії, як писати пости, щоб не бути на дні алгоритмічної стрічки, а знайти підписників для свого блогу, – закликала Наталія Шульга.
- Починайте завжди з ідеї. Зосередьтесь на конкретній темі, яку ви хочете показувати в своєму блозі. Якщо ви любите готувати, це може бути кулінарний блог, аналогічно і з іншими професіями та захопленнями – танці, візаж, психологія тощо.
- Правильно заповніть свій профіль. В шапці профілю, вказуйте конкретно, на чому ви спеціалізуєтесь, і найголовніше, в якому місті ви це робите, аби при пошуку в рекомендаціях з’являлись саме ви. Вкажіть, що саме ви робите, наприклад, якщо ви кондитер, напишіть, що випікаєте торти, кенді-бар, печиво, у вас широкий асортимент, приймаєте корпоративні замовлення і т.д. Все найважливіше має бути в біо.
- Зробіть красивий візуал. Візуал – це загальне враження про ваш профіль. Якісна подача має на увазі під собою, що профіль буде “приємний оку”. Особистий профіль, який стильний та красивий візуально, завжди привертає увагу.
- Акцент на чесності та природності. Профіль має бути живим, люди мають бачити вас, ваше обличчя, ваші емоції та думки, спілкуватися з вами, взаємодіяти. Так збільшаться шанси на довіру до вас.
– У наш час Instagram робить акцент на відео, популярні блогери – на чесність і природність, історії стають візуально складнішими й наповнені змістом, а пости, навпаки, легкі (в моменті). Всі активно починають розвивати в Instagram особистий бренд. Тому розглянемо всі фішки, аби стати успішним на просторах Instagram.
- Reels. Користувачі помітили, що через Reels можна отримувати нових підписників і більше переглядів, тому почали знімати короткі відео. Скоріш за все, цей напрямок буде і далі розвиватись, з’являться нові функції, які дадуть можливість використовувати потенціал Instagram.
- Відео в цілому. Це не тільки Reels, це і відеоісторії, відео в стрічці, прямі ефіри.
- Сенси у сторіс. Сенси в сторіс – тези, які ви хочете донести через контент.
- Більше тексту та більше сенсу. Тренд здебільшого серед українськомовної та російськомовної аудиторії — тексти так само важливі, як і візуал. Тож якщо ви досі соромилися публікувати свої довгі нотатки, у 2022-му це тренд у Instagram. Нині важливі – діалог з аудиторією та відкрите спілкування.
- Якісні прямі ефіри. Тепер прямий ефір можна відрепетирувати. Коли ви запускаєте ефір, можна вибрати опцію “Аудиторія” → “Тренування”. У цьому режимі ефір буде прихований від усіх, а ви зможете підготуватись до трансляції: перевірити освітлення, з’єднання з мережею, налаштувати камеру. Так ваші ефіри будуть якіснішими.
- Пости та сторіс, у яких користувачі бачать свої проблеми та переживання. Фокус із корисного контенту іноді варто зміщувати на особистий контент.
- Спільні пости. З 2021 року в Instagram можна створювати спільні пости – Collabs. Вони з’являються відразу у двох авторів у стрічці, а лайки та коментарі під ними підсумовуються. Також Collabs дозволяє власникам обох облікових записів змінювати пост і дивитись статистику.
- Прояв соціальної позиції. Контент в Instagram став соціально відповідальнішим. І блогери, і бренди говорять про соціальні та екологічні проблеми. Це допомагає створити емоційний зв’язок із підписниками та покращити репутацію, заявити про важливе.
- Недбалість у постах. Так, це теж стає популярним. Тренд Instagram у 2022-му – автентичність, природність, недбалість.
- Професійні історії. Тренд сторіс Instagram 2022 — робити їх більш інтерактивними, складними, естетичними. Навіть репости постів чи оформлення простих думок можна зробити красивими.
Нагадаємо, що під час першого тренінгу із Наталією Шульгою розібрали медіасферу загалом. Детальніше – за посиланням.
Яна Малишко
Фото: Валентин Шеремет