ЖИТТЯ

Як не опинитися на самому дні Instagram-стрічки: у Переяславі розібрали секрети цієї соцмережі

У Переяславі Наталія Шульга вже вдруге провела лекцію-тренінг. Цього разу говорили про соціальні мережі. 

9 вересня у Центрі культури і мистецтв Переяслава волонтерка молодіжного центру Наталія Шульга провела другу частину лекції-тренінгу про блогінг, цього разу тема була такою – “Сторінками соціальних мереж”. Розповіла про різні фішки та тренди, поділилася ефективними порадами щодо розвитку власного блогу. Журналістка Інформатора взяла участь у цьому дійстві як слухачка.

На початку лекції поговорили про соціальні мережі загалом. Що це, для чого вони створені та як ними користуватись. Детальніше зосередились на платформі Instagram:

– Багато хто не знає, як вести Іnstagram, щоб він розвивався і приносив дохід. Але у кожного є шанс знайти свою аудиторію. В Instagram стають популярними і школярки з невеликих міст, і великі бренди з цікавим контентом. Розберімось, як придумати концепцію, які робити фотографії, як писати пости, щоб не бути на дні алгоритмічної стрічки, а знайти підписників для свого блогу, – закликала Наталія Шульга.

  • Починайте завжди з ідеї. Зосередьтесь на конкретній темі, яку ви хочете показувати в своєму блозі. Якщо ви любите готувати, це може бути кулінарний блог, аналогічно і з іншими професіями та захопленнями – танці, візаж, психологія тощо.
  • Правильно заповніть свій профіль. В шапці профілю, вказуйте конкретно, на чому ви спеціалізуєтесь, і найголовніше, в якому місті ви це робите, аби при пошуку в рекомендаціях з’являлись саме ви. Вкажіть, що саме ви робите, наприклад, якщо ви кондитер, напишіть, що випікаєте торти, кенді-бар, печиво, у вас широкий асортимент, приймаєте корпоративні замовлення і т.д. Все найважливіше має бути в біо.
  • Зробіть красивий візуал. Візуал – це загальне враження про ваш профіль. Якісна подача має на увазі під собою, що профіль буде “приємний оку”. Особистий профіль, який стильний та красивий візуально, завжди привертає увагу.
  • Акцент на чесності та природності. Профіль має бути живим, люди мають бачити вас, ваше обличчя, ваші емоції та думки, спілкуватися з вами, взаємодіяти. Так збільшаться шанси на довіру до вас.

– У наш час Instagram робить акцент на відео, популярні блогери – на чесність і природність, історії стають візуально складнішими й наповнені змістом, а пости, навпаки, легкі (в моменті). Всі активно починають розвивати в Instagram особистий бренд. Тому розглянемо всі фішки, аби стати успішним на просторах Instagram.

  1. Reels. Користувачі помітили, що через Reels можна отримувати нових підписників і більше переглядів, тому почали знімати короткі відео. Скоріш за все, цей напрямок буде і далі розвиватись, з’являться нові функції, які дадуть можливість використовувати потенціал Instagram.
  2. Відео в цілому. Це не тільки Reels, це і відеоісторії, відео в стрічці, прямі ефіри.
  3. Сенси у сторіс. Сенси в сторіс – тези, які ви хочете донести через контент.
  4. Більше тексту та більше сенсу. Тренд здебільшого серед українськомовної та російськомовної аудиторії — тексти так само важливі, як і візуал. Тож якщо ви досі соромилися публікувати свої довгі нотатки, у 2022-му це тренд у Instagram. Нині важливі – діалог з аудиторією та відкрите спілкування.
  5. Якісні прямі ефіри. Тепер прямий ефір можна відрепетирувати. Коли ви запускаєте ефір, можна вибрати опцію “Аудиторія” → “Тренування”. У цьому режимі ефір буде прихований від усіх, а ви зможете підготуватись до трансляції: перевірити освітлення, з’єднання з мережею, налаштувати камеру. Так ваші ефіри будуть якіснішими.
  6. Пости та сторіс, у яких користувачі бачать свої проблеми та переживання. Фокус із корисного контенту іноді варто зміщувати на особистий контент.
  7. Спільні пости. З 2021 року в Instagram можна створювати спільні пости – Collabs. Вони з’являються відразу у двох авторів у стрічці, а лайки та коментарі під ними підсумовуються. Також Collabs дозволяє власникам обох облікових записів змінювати пост і дивитись статистику.
  8. Прояв соціальної позиції. Контент в Instagram став соціально відповідальнішим. І блогери, і бренди говорять про соціальні та екологічні проблеми. Це допомагає створити емоційний зв’язок із підписниками та покращити репутацію, заявити про важливе.
  9. Недбалість у постах. Так, це теж стає популярним. Тренд Instagram у 2022-му – автентичність, природність, недбалість.
  10. Професійні історії. Тренд сторіс Instagram 2022 — робити їх більш інтерактивними, складними, естетичними. Навіть репости постів чи оформлення простих думок можна зробити красивими.

Наталія Шульга розповідає про соціальні мережі

Як завжди, атмосфера була натхненною

Наталія Шульга ділиться трендами та секретами Instagram

Все розібрали на прикладах

Нагадаємо, що під час першого тренінгу із Наталією Шульгою розібрали медіасферу загалом. Детальніше – за посиланням.

Яна Малишко

Фото: Валентин Шеремет

Нагору