Які є проблеми, шляхи вирішення та стратегія розвитку переяславської лікарні? Розповів її директор Віктор Атаманенко.
20 липня на черговій сесії міськради Переяслава розглянули питання про проблеми, шляхи їх вирішення та стратегії розвитку Переяславської багатопрофільної лікарні інтенсивного лікування. Про це звітував її директор Віктор Атаманенко, передає Інформатор.
Спочатку Віктор Атаманенко наголосив, що наша лікарня належить до вторинної ланки надання медичної допомоги у Київській області. У ній функціонують 10 корпусів: хірургічні, терапевтичні, адміністративний, поліклінічний та паталогоанатомічний. Працюють також дитяче, терапевтичне, кардіологічне, неврологічне, акушерсько-гінекологічне, хірургічно-травматологічне, інфекційне та анастезіологічне відділення.
ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ ЛІКАРНІ НА 2023-2025 РОКИ
Віктор Атаманенко розповів, що пріоритетними напрямками роботи лікарні на найближчі роки є:
- підвищення якості та доступності медичної допомоги;
- підвищення використання ресурсу та кадрової галузі;
- організація якісної медичної допомоги;
- організація надання медичної допомоги внутрішньо переміщеним особам;
- зниження рівня інвалідизації та смертності населення від серцево-судинних, серцево-мозкових та онкологічних захворювань;
- укладання нових договорів з Національною службою здоров’я за пакетами надання медичних послуг.
“Ми плануємо підписати договір для реабілітаційної допомоги дорослим та дітям в стаціонарних та амбулаторних умовах. Враховуючи потреби відділень неврології, кардіології, травматології для психологічної реабілітації, ми залучаємо спеціалістів, оформляємо дозвільні документи, розглядається питання фінансування по закупівлі обладнання для створення реабілітаційного відділення на базі неврологічного відділення і поліклінічного корпусу. Впроваджені заходи слугують для покращення технічного забезпечення, придбання та взяття в оренду нового обладнання”, – сказав Атаманенко.
ПОКАЗНИКИ РОБОТИ у 2021-2023 РОКах
Директор лікарні зазначив, що порівняно з 2022 роком зросла кількість пролікованих стаціонарно пацієнтів. У 2021-му за весь рік пролікували 8 тисяч 325 пацієнтів, у 2022 році – 18 тисяч. За шість місяців 2023 року лікування пройшли 11 тисяч 200 пацієнтів.
Додав, що зросла і кількість надання послуг хворим: “Керівники структурних підрозділів та лікарі активно працюють над збільшенням потоку пацієнтів, адже від цього залежить фінансування. Зокрема в стаціонарі за 2022 рік надали 4 тисячі 280 послуг, а за півріччя 2023 року – 3 тисячі 117 послуг. Також знизилась летальність порівняно з 2022 роком, зменшилась кількість ліжко-днів, що в свою чергу дозволяє надати допомогу більшій кількості пацієнтів”.
ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ
Віктор Атаманенко розповів депутатам, що для забезпечення роботи закладу вкрай необхідна власна карета швидкої допомоги, адже виникають випадки, коли потрібно перевозити пацієнта в заклади, які не належать до обласного підпорядкування, а наразі такої змоги немає. Також проблемним є питання підготовки до опалювального сезону та забезпечення роботи закладу в умовах відключення світла: “У нас є генератори, підключені для інших корпусів, але адміністративний корпус потребує підключення та проведення”.
Необхідні і ремонтні роботи у реабілітаційних відділеннях та залах неврології. Директор додав, що питання наявності рентгену в поліклініці вкрай важливе, адже в лікарні проходять багато медичних оглядів, а це впливає на надання якісної медичної допомоги та роботу персоналу лікарні.
Кадрові зміни
Окрім нового директора, у Переяславській БЛІЛ з’явилися і новий медичний директор, лікар-анестезіолог, два хірурги, анестезіолог, дві медичні сестри, два лікарі-рентгенологи. Атаманенко зазначив, що такі зміни дозволять забезпечити збільшення кількості обстежень.
ПЛАНИ НА 2023-2025 РОКИ
Віктор Атаманенко поділився планами лікарні на майбутнє:
- Реконструкція терапевтичного корпусу під реанімаційні відділення та операційні блоки.
- Виготовлення проєктно-кошторисної документації на пожежну сигналізацію терапевтичного та хірургічного корпусів і інфекційного відділення.
- Розробка та впровадження нових послуг.
- Розробка нового колективного договору, що дозволить мотивувати співробітників у залежності від кількості пролікованих пацієнтів.
- Реабілітаційна допомога дорослим та дітям в амбулаторних та стаціонарних умовах.
ОБГОВОРЕННЯ
Депутат міської ради Андрій Іващенко поставив запитання: “Щодо підвищення якості надання послуг: чи є розроблені ефективні механізми, інструменти моніторингу якості? Ви зробили ці висновки на основі власного аналізу чи проводили внутрішній аудит?”
Віктор Атаманенко відповів: “Затверджено постійну комісію з проведення внутрішнього аудиту якості медичної допомоги, індикатори структури процесу та результативності, забезпечення якості надання медичної допомоги у закладі та структурних підрозділах та експертної оцінки медичної допомоги, аналіз анкетування пацієнтів щодо якості отримання ними медичних послуг. Стосовно аналізу проведення роботи, то це статистичні показники, порівняльна характеристика з 2021, 2022 та 2023 роками. Кожного дня мені приходить звітність від медичного директора, порівняно з березнем, я кожного дня бачу, що збільшується кількість пацієнтів в стаціонарі. Чим більше буде надана медична допомога, тим більше ми зможемо залучити коштів від Національної служби здоров’я України і розвивати заклад. На сьогоднішній день підписано 14 пакетів. Забезпечення обладнанням це і є одна з вимог НСЗУ для підписання договору для надання реабілітаційної допомоги”.
Іващенко зауважив, що озвучені заходи стосуються саме внутрішнього моніторингу, але потрібно проводити і зовнішній: “Це було б логічно, якби ви ввели ще один або два інструменти”.
Нагадаємо, що Віктор Атаманенко став новим директором Переяславської БЛІЛ у квітні. Деталі – за посиланням.
Яна Малишко
Підтримайте Інформатор на Patreon та отримуйте значно більше ексклюзивного контенту. Оперативно читати наші новини ви зможете, якщо підпишитесь на канали в Telegram або Viber.